חיפוש
דלג על חיפוש
לחיפוש ביטוי מדוייק הוסף גרשיים
תוכן העמוד
דלג על תוכן העמוד

שירות טלפוני חדש למופנים למחלקה לרפואה דחופה (מלר"ד) במרכז שניידר

מטרת השירות לתת מענה מקצועי לשאלות שונות, להפיג חשש מהגעה לקבלת טיפול רפואי בעת הקורונה, לאפשר לצוות הרפואי להתכונן לבואו של המטופל ולקצר עבורו את השהייה במלר''ד
פורסם: 16.08.20 | עודכן: 17.08.20


נער בן 15 סבל מכאב חד בבטן התחתונה במהלכו של  הגל השני להתפרצות נגיף הקורונה. באותו הזמן שהו הנער ומשפחתו בבידוד בביתם וקיבלו הפניה טלפונית על ידי רופא להגיע אל חדר המיון. בשל החשש מנגיף הקורונה הם התקשרו למוקד פרטי אשר הסביר להם שעליהם להימנע מהגעה לבדיקה בשל הבידוד. מספר ימים אחרי, הובהל הנער למחלקה לרפואה דחופה (מלר"ד) במרכז שניידר עם אשך במצב של נמק ועבר בשל כך כריתת אשך.


לאור מגפת הקורונה העולמית קיים חשש רב בציבור מלפנות להערכה וטיפול רפואי גם במקרה בו הופנו על ידי שירותי הרפואה בקהילה. סיפור מקרה זה הוא אחד מיני רבים אשר צוות המחלקה לרפואה דחופה במרכז שניידר נתקל בו בתקופה האחרונה, מטופלים אשר מתוך החשש להגיע לבית החולים מוותרים על טיפול רפואי ובכך מסכנים את בריאותם ואת חייהם.


בשל המצב הקיים ועל מנת לדאוג לבריאות המטופלים, הוקם במרכז שניידר ייעוץ טלפוני המציע שירות מהיר ומקצועי הניתן על ידי איש צוות בכיר, שמטרתו לתת מענה מקצועי לשאלות שונות, להפיג חשש מהגעה לקבלת טיפול רפואי ולאפשר לצוות המחלקה להתכונן לבואו של המטופל. לאחר קבלת הפנייה למלר"ד ניתן יהיה לפנות לשירות הטלפוני ולשוחח עם איש צוות בכיר מהמלר"ד אשר ינסה להבין בקצרה מהי סיבת הפנייה. בשיחה יוסבר על נוהל העבודה בתקופת הקורונה, הבידוד בו נוקטת המחלקה כלפי חולים נשימתיים בכלל וחולים החשודים בקורונה בפרט. בנוסף, במידת בצורך יוסבר למטופל מהם זמני ההגעה האידיאלים לבירור וטיפול מיטבי בבעייתו הרפואית – לדוגמא אם זקוק הפונה לרופא עור, עדיף להגיע בשעות הבוקר בין ראשון לחמישי.

 
מספר הטלפון לפניות 03-9253251

עבור לתוכן העמוד