חיפוש
דלג על חיפוש
לחיפוש ביטוי מדוייק הוסף גרשיים
תוכן העמוד
דלג על תוכן העמוד

נגישות בשניידר

be

נגישות לאנשים עם מוגבלות

מרכז שניידר לרפואת ילדים רואה את הזכות לנגישות כזכות בסיסית, המעוגנת במדיניות הארגון ויעדיו. ההנהלה ועובדי המרכז הרפואי מחויבים לעשות כל הנדרש כדי לספק שירות זמין ונגיש לכלל האנשים הפונים לביה"ח, לרבות אנשים עם מוגבלות פיזית, קוגניטיבית, חושית או רגשית.

 

 

להלן פירוט הסדרי/התאמות הנגישות:

 

נגישות מבנים


בית החולים פועל כל העת לקידום ההנגשה של הבניינים ושטחי החוץ, כך שיאפשרו גישה לכלל הציבור.
כחלק מהליך הנגשה טופלו הפרשי גובה באמצעות רמפות ומאחזי יד, סומנו מחיצות שקופות, הונגשו תאי שירותי לשימוש הציבור עוד.

 

תאי שירותים נגישים


ברחבי בית החולים הונגשו תאי שירותים לשימוש מבקרי בית החולים, להלן רשימת התאים הנגישים- מכון רנטגן (קומה 2), מלר"ד –אזור המתנה ואזור טיפול (קומה 2), מסדרון ראשי קומה 4.

 


נגישות השירות


אנו שואפים להבטיח כי כלל השירותים במרכז שניידר לרפואת ילדים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ומשקיעים בכך משאבים רבים. תהליך זה עדיין בעיצומו.

יצירת קשר לאנשים חרשים ולכבדי שמיעה >> 

 

פינות ישיבה וספסלים


במסדרונות הראשיים, באזורי המתנה במרפאות ובשטחי החוץ, הותאמו ספסלים למנוחה.


ליווי אנושי להכוונה והתמצאות


בית החולים הקים מערך התמצאות והכוונה שמאפשר לאדם עם מוגבלות להגיע מכניסות בית החולים ומתחנות הסעה, למקומות בהם ניתנים השירותים בתוך בית החולים. את הליווי יש לתאם לפחות 5 ימי עבודה טרם מועד התור.


לתיאום יש ליצור קשר עם מרכז השירות במספר: 03-9253633 

 

 

כניסת חיית שירות


מותרת כניסה של חיית שירות לבית החולים, בהצגת תעודה מתאימה. הכניסה תתאפשר ברחבי המרכז הרפואי, למעט מקומות בהם מתבצעות פעולות פולשניות או בדיקות דימות ומקומות נוספים בהם הכנסת חיית השירות עלולה להוות סיכון רפואי.

הכניסה עם חיית השירות לבית החולים תתאפשר למטופל, למבקר או מלווה של מטופל, כולל מאמן של כלב נחיה לליקויי ראייה.

  • הטיפול והפיקוח על חיית השירות, במהלך השהות בבית החולים, יבוצעו על ידי המטופל או מלווה מטעמו.
  • במקום שבו נאסרה כניסת חיית שירות, אנו נספק מתקן הולם (כולל גישה למים) שבו תשהה חיית השירות במהלך מתן השירות. המתקן נמצא סמוך לעמדת הביטחון, בכניסת האמבולנסים למיון בית החולים.
  • יש לאפשר לחיית השירות להתפנות, לפני השארתה מחוץ להישג ידך.
  • לתשומת לב, אם הטיפול מתמשך או צפוי להתמשך מעבר לזמן שבו סביר להשאיר את חיית השירות במתקן (בשל הצורך לטפל בה), יש ליצור קשר עם בן משפחה או מלווה שיאסוף את חיית השירות מבית החולים.

בכל שאלה ניתן ליצור קשר עם מרכז השירות בטלפון: 03-9253633


מערכות להגברת שמע


בבית החולים הותקנו מערכות להגברת שמע עם לולאת השראה במרבית דלפקי השרות במרפאות, במלר"ד ובחלק ממחלקות האשפוז בחדרי טיפולים.

 


דלפקי שירות והקבלה מונגשים


במרבית דלפקי השרות במרפאות ומחלקות האשפוז בהן ניתן שרות בישיבה, הוספו/הותקנו  מגשי כתיבה נגישים המסייעים בעת מילוי טפסים ובהתאם למהות השרות גם קבלת שרות פרונטלית.

 

 

אתר אינטרנט


ערכנו עיצוב נוח ונגיש למשתמש וזאת על מנת לאפשר לאנשים עם מוגבלויות שונות לעשות שימוש אפקטיבי בשירותים ובמידע המוצעים באתר, כגון:

עיצוב

  • יצרנו ניגודיות גבוהה
  • אפשרנו להגדיל את הגופן עד 200%
  • יצרנו מדרג עיצובי בכותרות התוכן ואפשרנו לשלוט בתנועת התוכן באתר: במקומות בהם יש תנועה של באנרים או כל תוכן צף אחר הוספנו כפתור "pause", בעזרתו ניתן להפסיק את התנועה שלהם.

ניווט באתר

  • ניתן להשתמש במקלדת במקום בעכבר
  • אפשרנו איתור עמוד באתר בכמה דרכים: ניתן למצוא תכנים באתר גם באמצעות חיפוש חופשי.

תוכן

  • קיים שימוש בשפה יומיומית ומדוברת בצורה קלה
  • קיימת חלופה טקסטואלית ושמיעתית לתכנים שבאתר

 

זימון תורים במרכז הרפואי

באתר האינטרנט טפסי זימון תור נגישים המאפשרים זימון תור מקוון.

 

 

דרכי פניה לבקשות והצעות שיפור בנושאי נגישות


בית החולים משקיע משאבים רבים כדי להנגיש את המבנים ושירותיו, יחד עם זאת תהליך זה עדין בעיצומו וייתכן וימצאו ליקויים בנגישות.
במידה ונתקלתם בקשיי נגישות הינכם מוזמנים לפנות לרכזת נגישות של ביה"ח בדוא"ל [email protected].

עבור לתוכן העמוד